4 Kasım 2009 Çarşamba

yağmurlu bir gün ve çalışmak çalışmak çalışmak....
havanın biraz olsun ısınmasına vesile olduğu için sırılsıklam olmama ve dikkatsiz sürücüler yüzünden her yerimin çamur olmasına rağmen sevdim bu yağmuru:))))
kısa ama yoğun geçen okul saatimin ardından şimdi çalışmaya başlamalıyım;bir şikayetim yok severim ben çalışmayı üretmeyi emek harcamayı ve sonucunu almayı üstelik gönlüm alınıp keyfim de yerine geldikten sonra:)
programım sebebiyle salı günü bitti mi hafta da bitti demektir benim için ve içimdeki bu hafifliği yaşamayı çok seviyorum haftanın geri kalan günleri bana ait olduğu için keyif aldığım uğraşlarımla vakit geçirdiğim için de rahat bir sene geçiriyorum Allah bozmasın:)))

bu arada ozan'ın hediyesi Sabahattin Ali-DEĞİRMENLER kitabı en sevdiklerim arasına girdi.çok çarpıcı öyküler var.AŞK işte bilir sevdiğinin zevkini,tekrar teşekkürler:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)