10 Şubat 2010 Çarşamba

okulumuzun tam ortasında bulunan bu hatun kişinin (themis) heykeline baktıkça düşündüm bugün....adalet ve ülkemiz;iki sene sonra bu çarkın içinde yer aldığımda kendimi nerde görmek istediğim neler yapabileceğim neler yapamayacağım...hedeflerim var bunları istediğime tamamen eminim peki bu isteklerime giden yolda neler neler ne zorluklar çıkacak karşıma işte bunu bilmiyorum ama tahmin ediyorum.teoriyle pratiğin uyuşmadığı aldatmacasına sığınan hukukçu değil hukuk teknikerleri,müvekkilini sömürmek için dava konularını uzattıkça uzatan avukatlar,koca kanun değişse bile hala kendi bildiği kanunu geçerli gören,avukatlarla aynı okuldan mezun olduğunu unutma gafletine düşen hakimler...daha neler neler..adaletin olmadığı yerde hukukçu olmak;hukukun olmadığı yerde adaleti savunmak..evet çok zor ama İMKANSIZ DEĞİL ve umut var:)))

bugün bir kaç avukatla daha görüştüm malum bu seneki programım oldukça esnek bende bunu değerlendirmek istiyorum,bir bir buçuk aylık bir süre için bir büroda çalışmak istiyorum.4avukatla görüştüm 2si maddi sıkıntılardan bahsetti burcu hanım ihtiyacı olduğunu ama bir düşünmek istediğini söyledi umarım onun kararı olumlu olur da bir an önce başlarım, yer aradıkça sürekli zaman kaybediyorum zaten şunun şurası 9 hafta kaldı okulun bitmesine..ne kadar da az görünüyor 9 hafta..zaten bunun büyük çoğunluğu ders çalışmakla geçecek;1.vizeleri öyle böyle geçirdim notlar da fena değil ama 2.leri gerçekten zorlacak bunu kitap boyutlarından da açık ve net görebiliyorum:))))

bu arada odamı da bir baştan yerleştirdim dolaplar da dahil her şeyi!!odamdaki küçük objelerimi çok seviyorum bana mutluluk, yaşam enerjisi veriyorlar baktıkça içim açılıyor; mesela meltemin hediyesi çiçekli uğur böcekli notluklar bahar gelmiş havası yaratıyor çoook seviyorum onları o yüzden ya da amsterdam kapaklı fotoğraf albümüm(üz),arkadaşlarımın yazdığı küçük notları da saklarım ben sevimli minik kağıtlar ya bir yere yapışıktır ya da DEFTERimin arasında saklıdır;bana değer verilip de yazılmış bir şey benim için de o kadar değerli ki..

HAMİŞ:bugün konudan konuya atladığımın farkındayım standart bir yazı olmadı zaten olmak zorunda da değildi:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)