8 Eylül 2010 Çarşamba

:(((

of of of!!!!
Tam da ne güzel Esinimle vakit geçirmiş geceyi de içime çekip eve gelmiştim,keyifli bir şeyler tıkırdatacaktım kiiiii....

Sanırım yani çok büyük bir ihtimalle oryantasyon eğitimini kaçıracağım için bu sene Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfında etkinliklere giremeyeceğim:((((
Of ama ya ben 2 hafta boyunca 4 haftasonumu bunun için  kullandım eğitimlerine girdim ve gçnüllü oldum şimdi bu neyin nesi her sene yeni bir şeyler çıkıyor:(
Ben etkinliğe girmek istiyorum,yine o çocuklarla bir şeyler paylaşabilmek onlara yeni şeyler katabilmek istiyorum.
Yok mudur bunun bir yolu..
Okulum açılmıyor o tarihte ne yapabilirim iki saatlik bi konferans için de iki hafta erken gidemem ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)