1 Eylül 2010 Çarşamba

Sonbahaaaaar!

Ben kiiii yaz insanı
Ben kiii güneş aşığı
Ve
Ben ki hep sıcak sıcak sıcak olsun isteyen..
Bu yaz ezber bozuldu!

Hayatımda ilk defa, evet eminim ilk defa, havanın serinlediğine inanılmaz sevindim!
Ne kadar da susamış,kavrulmuş,yanmışım!
Hele ki o yağmurun kokusu..İzmir beni yağmurdan bile soğutmuştu;haftalarca dinmeyen sağanakları yüzünden ama bu 3-4 ay özletmiş bana yine yağmuru:))
Yaşasın sonbahar!

Hava durumu tadında yazımdan sonraaaaa söylemek istiyorum ki;
iyi oluyorum,zamanla daha da iyi olacak bunu hissediyorum(en azından hissetmek istiyorum)
Zaman demiştim,silmek için değil üzerini örtmek için.
Ama bu da geçici,her şey yoluna girecek umarım.
Bu da böyle geçmesi gereken bir zaman dilimi;hayatımın böylesi iki yılı ve bundan sonraki öylesi iki yılı..
Sonrası ferah olsun
Sonrası aydınlık
Umutlu..
Lütfen..

2 yorum:

  1. Yaz ayının hastasıyım, hatta diyordumki bu yaz hava 45 derece olsun öyle sıcak istiyordum.Ama aynen katıldım yazdıklarına bu yağmur ve havanın serinlemesi benide çok farklı etkledi kendime geldim sanki.Yazanız çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim yorumunuz için:)

    YanıtlaSil

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)