23 Aralık 2010 Perşembe

bu kadar



Bir kitap;okumayı en çok istediklerimden
Bir fincan çay;demlisinden 'demleme'sinden
Ev koltuğu,oda kokusu
Fonda edith piaf,gerisi sessizlik.
Ben istersem ses var ben istemezsem ses yok,
Ben istersem kalabalığım,istemezsem yalnızım..
Tek başıma,kendimce bir gün..

BİR GÜN!
SADECE BİR GÜNCÜK İÇİN BUNU İSTİYORUM,ÇOK İSTİYORUM...
ÇOK MU?


Artık dayanamıyorum çok fazla insanla bir arada yaşamaya...İsmini bile bilmediğim birilerinin her gün baştan aşağı incelemesine mesela,gözünü dikip bakmasına ya da herkesin her şey(im) hakkında bana söyleyecek lafı olmasına..SEN KİMSİN Kİ diyesim geliyor,kelimeler ağzımın içinde dolaşıyor,dilimin ucunda toparlayıp yutuyorum,'bunu en azından şimdilik' becerebiliyorum.
Evet genel itibariyle ben insanları seviyorum,değer veriyorum,hiç kimsenin saf kötü olduğuna doğuştan kötü olduğuna ya da her hareketini bir art niyetle yaptığına inanmiyorum.ASLA!Her insanın da yaradılışından ve yaradanından ötürü sevmeye değer olduğunu biliyorum.

Ama işte bu,bu farklı..Seçme şansın olmadığı biriyle aynı odada uyumak!Beş metrekare bir alanı paylaşmak..Ben zaten işime karışılmasından ezel ebet nefret ederim;18-24 yaş arası hatun kişilerde ise bu güdü tavan yapmış durumda!Kötülüğünden değil elbette bunu biliyorum,bir kısmı da samimiyetten onu da biliyorum ama hoşlanmıyorum işte...Perdeyi sıyırıp gökyüzüne bakmanın abes sayılmasından 'ay napıyosun kıh kıh'denmesinden hoşlanmıyorum.Olay bundan ibaret!
Deli de değilim ayrıca!

6 yorum:

  1. şu şarkıyı armağan ediyorum...sabırrr sabırr yaa sabırr :)

    YanıtlaSil
  2. ne tanıdık yaşantılar.. ;))
    deli olmadığına ben de inanıyorum
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. kitap delisi gizem;bu şarkı benimdir artık!:)sevgiler:))

    pınar;evet buna ihtiyacım vardı,çok teşekkür ediyorum :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. 4 sene 6 kişiyle Hacettepe 'nin yurdunda kaldığım günlerim aklımda kaldı, ve yıllar önceki o pis haliyle... Yatağım sanki odamdı, herşeyimdi... Eve gittiğimde bir tuhaf oluyordum, çok büyük geliyordu... Her yerde kızları görmekten fenalık gelmişti, sırf odada minumum zaman geçirmek için kendimi derslere verdim, çalışma salonunda huzur buluyordum.O düşüncesiz kızların sayesinde okulu dereceyle bitirdim işte ! Hadi çalışma salonuna in, ders çalışmasan bile kitabını oku, kulağında da hafif müziğin olsun, hepsi geçecek, okulunu bitirmeye bak, şimdi kocaman bir evim var :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de inanıyorum deli olmadığına. 24 yaşındayım biraz alındım, kimsenin işine karışmam :)) şaka bir yana en güzeli dışarda kar yağarken, sıcacık bir kahveyle sayfaların arasında kaybolmak...

    YanıtlaSil
  6. kiraz çekirdeği;bitiyor,geçiyor,az kaldı:)teşekkürler..

    elif gizem;sözüm meclisten dışarı yurdumdan içeri:))ve evet en güzeli o..sevgiler

    YanıtlaSil

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)