22 Aralık 2010 Çarşamba

gaf!

sen dur dur dur,
3 sene boyu envai çeşit sınava gir,
hepsini yapabildiğin seviyede ve en azından makul,daha kabul edilebilir şekilde yap sonra da gel en yapılmayacak sınavda gaf yap!
üstelik enn ennnn temel noktada!


kendimi tebrik ediyorum..aferin bana, kocaman hem de!
neye yanacağıma karar veremiyorum;günlerimi gecelerimi buna adamama mı, 46nın üzerinde bir saattir uyumuyor olmama mı, 'hah tamam oldu biliyorum artık'deyip de sınava girmeme mi, kağıdımın geri kalanının normal şartlarda (gaf yapmamış olsaydım) gayet düzgün olmasına mı,neye neye...

bir de oturup insanlara saatlerce konu anlattım,herkesin sorusunu cevaplayan vakur edalar falan, yani o kadar da hakimim olaya(!)...
basiretim mi bağlandı nedir??

ahhh ah!!!
kızım,sen adam olmazsın ya ne diyeyim daha!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)