23 Mart 2010 Salı

zaman zaman mmm ne zaman???

Günler 30 saat olsaydı yine de yetmezdi bana eminim!Malum 3 hafta sonra okul kapanacak ve vizelerrrrrrr....Okulun kapanmasından yana bi sorunum yok hiç bir zaman da olmadı zaten:)ama ben gerim gerim geren şey şu sınavlar!Kabaca hesapladım yaklaşık 5000 sayfam varmış çalışmam gereken ki bunlar sadece kitap sayfaları bunun notu kanunu ıvırı zıvırı da çıkacak...

Üstelik bahar da geldi her yer kuşlar böcekler derken İzmir'in sosyal hayatının en renkli olduğu aylar da mart-nisan ayları nitekim bu hafta sonu tiyatro festivali başlayacak,2 hafta sonra da kitap fuarı olacak ve ve bunların hepssssiiiii benim çalışmam gereken zaman dilimi içinde!!!

Baktım plan yapılmadan içinde çıkılacak gibi değil aldım kalemi kağıdı elime açtım programları kendime sağlam bir plan yaptım böylelikle hem çalışacağım hem de istediğim etkinliklere zaman ayırabileceğim.

HAMİŞ:Yarın okuldan sonra büroya gittiğimde Burcu Hanım'la konuşmayı düşünüyorum;yaptığı şeyler hiç hoş değil ayrıca 3 haftadır ödemeyi aksatması beni kapıdan geri döndürmesi vs vs konular canımı çok sıkıyor.Bütün bunları uygun bir dille anlatmayı düşünüyorum,zaten bu haftadan sonra da bırakacağım artık okulda pratikler hızlandığı için hem iş hem okul yürümüyor..Umarım konuşmamız güzel geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)