27 Ağustos 2010 Cuma

Zaman Yolcusunun Karısı/Time Traveler's Wife


Aslında niyetim kitabını okumaktı ama ben daha düşünme taşınma ve elimdeki kitapları bitirme aşamasındaydım kiiiii filmin dvd afişini gördüm; açıkçası okumak yerine izlemek (her ne kadar uyarlama filmleri genelde beğenmesem de) daha cazip geldi.

Kitabını bilemiyorum ama film ı ıhh olmamış; bir şeyler eksik.Duygusal bir film evet ama denge pek tutmamış,derinliği anlatılamamış açıkçası çok daha etkili olabilirdi yapılabilirdi ama yavan oldukça yavan..Demek istediğim, hiç bir zaman duygusal film dendiğinde tercihim vıcık vıcık, yapış yapış duygu seli içinde yüzen insancıkların (Bkz:kent-ülker bayram reklamları) öyküsünü izlemek değildir.Ama bu kadar yüzeysellik de bana göre öykünün etkileyiciliğini ortadan kaldırıyor.
Sözün özü;
benim naçizane fikrim, beğenmedim efendim...

2 yorum:

  1. bu filmi hic izlemedim ama bazirlari o kadar da güzel degil dediler..

    YanıtlaSil
  2. aynı fikirdeyim o kadar da güzel değil..Yani vasatın üzerinde değil Eric Bana'ya rağmen:)))

    YanıtlaSil

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)