7 Ekim 2010 Perşembe

bir hafta/1


Bir haftayı daha devirdik.
Yaşasın HAFTASONU!!
Ha,tabi benim haftasonum perşembe akşamından başlıyor (iyi ki),o ayrı:)))

Yoğun,koşuşturmalarla dolu bir haftaydı.
Ve bu bana i-na-nıl-maz iyi geldi!Her zaman ki gibi.
Bir şeylerle meşgul olmak ve üretkenlik enerjimi son derece arttırıyor.
Çalışmak,okumak,öğrenmek,araştırmak,pıtır pıtır oraya pıtır pıtır buraya koşmak gibisi var mı:)))

Zaten ben genel olarak yorulmam, yani böyle bir özelliğim var, sadece boş oturacak olursam o yorar beni,düşüncelerim yorar,o kadar.Ama onun dışında misal; iki günde iki şehir yapıp üstüne de iki gece hiç uyumayıp o 48 saatin de hepsini İstanbul'u fethederek geçirmişiliğim,bir dahaki 24 saati de yine dolu dolu yaşamışlığım (tabi yanımdaki insancıkları da peşimden sürükleyip perişan ederek)vardır,hem de hiç yorulmadan!!Benim aşkım hayatla diyorum da kimse anlamıyor;)Hele bir de gezmek gezmek gezmek varsa ne yorulması canım!!!
Babamın bana dediği bir lafı vardır;'Gökte düğün var deseler merdiven dayayıp gideceksin.'diye olayın özü aslında bu:)))))

Okul da başladı,hatta ve hatta 3.haftayı bile bitirdik.Ne güzel,hep böyle aksan gitsen de bitsen;))
Dedim ya yoğunuz,okulda da yoğunuz ve artık işin en civcivli yerlerine geldiğimizi hissediyorum!1 ve 2 sanki ön hazırlıkmış gibi,temelmiş gibi.3 ve 4te de artık tabiri caizse 'işin esasına' giriyoruz.Olsun olsun iyidir bu da,hele ki sevdikten sonra:)Bana göre hukuk okumaya karar vermem hayatımdaki en doğru kararlardan biri.Hani şu an başka bir bölüm hakikaten düşünemiyorum,bölümümü çok severek okuyorum, mesleğimi de severek yapacağıma inanıyorum.
Neydi zaten; benim bir şeyle aramda sevgi varsa sevgim varsa orda ben gerçek ben olabiliyorum,her şeyimle, sevmiyorsam kendimi veremiyorum suret olarak kalıyorum,sadece konu mankeni olarak...

Sonuç olarak da; bütün malvarlığımı kitaplarıma ve kanunlarıma harcadığımdan ötürü de bir rahatım bir hafifledim ki sorma blogcum!İşin bu kısmını da bir seviyorum bir seviyorum!!!!Madden ve manen tükettin beni ey fakülte!

Ama yine de...
Helal olsun yaa:))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)