1 Ekim 2010 Cuma

med-cezir

medli,cezirliyim;belki de herkes gibi..

Gel-gitlerim oluyor işte arada.
Çoğunlukla dengede tutmaya çalışıyorum kendimi
Bazen başarıyor bazen yapamıyorum..

Ama şükür ki atlatıyorum;yine atlattım!
Şu bir kaç gün çok sancılı geçti,çok sıkıntılı,bunaltılı..
Okul başladı malum bu sene 3..Açıkçası ürkütücü de başladı.Onun gerginliği vardı üzerimde.
Üstüne bir de yurt halini görünce daha doğrusu görmek istediğim insanları,görmek istediğim havayı göremeyince kara bulutlar geldi de çöreklendi üzerime.
Son nokta ise Gülay ve Minenin kaldıkları odadan bir başkasının çıktığını gözlerimle görmem oldu..Yani biliyordum; o odayı boş tutacak halleri yoktu, elbette birileri gelecekti de işte...Aman fena oldum!

Dün geceden beri çok çok daha iyiyim;iyi de olmak istiyorum çok yorulup yıpranıyorum yoksa..
Eylül de bitti bak ekim geldi;sonra kasım aralık derken 2011 gelmiş sonra o da gitmiş....
Bir gel-git dönemimi de hayırlısıyla atlattığıma göre artık huzura kavuşabilirim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)