18 Aralık 2009 Cuma

düşüncesizlik halleri!

sıkıntılardayım!

rahat yok onu da anladım!


yoruldum!

hele bir laf var ki bugünlerdelaf ola beri gele cinsinden;başrolümüz gelir ve:
--sosyal bilimlerin hepsi kolay ya mesele sayısal ağırlıklı okumakta sözel de ne var ki!??
--hıı??:S!!
--sözel şeyler okuyup da bana zorlanıyorum demesin kimse!
--hönnkk:S!!
--yani tabi senin için demiyorum..
(deme zaten deme benim önümde 2bin sayfalık kitap varken deme bunu)
nedir bu bunun adını bilen varsa koysun??
tadım kaçırmaya başladı; düşüncesizlik tavan!
ama bir yönden de iyi oluyor bak sabır gelişimi açısından çok yol kat ettim:))))))
bak gülebiliyorum:))hayret:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)