22 Aralık 2009 Salı

EVET EVET EVET!

sezonu açmış bulunuyorum dün itibariyle ve emeklerimin karşılığını alacağım sanırım ve izlediğim strateji doğruymuş bunu da anladım şu gelecek dedim gerçekten o geldi velhasıl kelam darısı sırada bekleyen 5 tanenin de başına:)))

çok gizemli oldu ya böyle şifreli şifreli:)))neyden mi bahsediyorum vize haftama girmiş bulunuyorum ve ilk sınavım gaayet iyi geçti(tabi bu bana göre:D)sırada bekleyen 5 tane daha var ki ilk haftaya en ağır topları koymuşlar cuma günü cezaaaa!!!ama hocam sağolsun severim pek pek bu dersi 5 saat anlatsa yine sıkılmam yine sıkılmam:)))

aaaa bu arada birden aklıma esiveren bi fikirle dün gece oturdum yılbaşı kartı yazdım 7 tane ve bugün bin bir aksilik çıksa da gönderebildim hepsini umarım zamanında varır.sevdiklerimi düşünerek sevgiyle yazmak sevgiyle yollamak çok mutlu etti beni enerjim pozitifliğim bir arttı bir arttı tabi bu enerjiyi artık önümde duran sevgili kitabıma sevgiyle kanalize etmem lazım:))))

sevgiyle kal günlük:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)