29 Aralık 2009 Salı

OLMADI!

olmuyor yazacak çok şeyim var kelimelere dökemiyorum sanki taş yuttum da tam midede...zaten bünyemin çok üstünde iş yüküm var üstüne de böyle şeyler olmasın ya lütfen.

en azından 7 8 kere konuşulmuş bir konu..

karşıma hiç konuşulmamış gibi çıkıveriyor..

allahtan planlanmış şeyler yaşanmadan ortaya çıktı da bu durum en azından ben yük altında kalmadım. eğer bugün konuşulup da aslında dinlenmediğim ortaya çıkmasaydı yarın gece yine bir kıyamet; söylemedin etmedin ben hatırlamıyorum halleri!!!...

içimde yine o ağırlık ağzımda keyifsizliğin pis tadı...

kahve içsem geçer mi...ı ıhh hiç zannetmiyorum..üstelik çalışmalıyım son kalan gücümle haftanın son sabrını kullanarak ooooooffff offfff bi ağlayabilsem ne oldu benim sulu gözlerime bilmiyorum kurudular galiba...

aaaaaaaa ne kadar depresif bi yazı oldu!sevmedim hiç bunu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)