18 Aralık 2009 Cuma

terapim:))

evet terapim yazmak.yıllar yılı sevgili günlük;diye başlayan sayfalar yazdım yazarak büyüdüm hala daha yazarak büyüyorum..
tam yazımı bitirmiş çıkıyordum ki aslında zaman içinde o kadar çok şey atlamışım onu fark ettim.bu aralar nedense sadece kötü birşeyler olduğunda ya da dayanılmaz kötü hissettiğimde bir kaç satır tıkırdatıyorum..aynı zamanda defterim de hep elimin altında olduğu için hemen oraya bir kaç cümle yazıp bırakıyorum..ama yok bu değil, böyle değil yazma zamanı geldi sanki:)
kasım ayı postlarımın içinde eğitim gönüllüleri vakfına başvurduğumu ve iki seminerim kaldığını yazmıştım.onları da tamamladım ve yaklaşık bir aydır resmen bir gönüllüyüm:)))üstelik 2 haftadır da bir etkinlik grubum var onlarla derse giriyorum ilköğretim 6.sınıflar ve ben de onlara matematik dersinde yardımcı oluyorum.çok kalabalık bir grup değil 8 kişiler;kübra zilan tevfik yiğit can gönül abdullah ve emine.çok sevimli çok iyi niyetli biraz fazlaca hareketliler:))))oyun oynamaya her zaman hazırlar ama ders sırasında kıpır kıpır kıpır mırıl mırıl mırıl:)))))))önümüzdeki hafta fotoğraflarımızı da koyarım:))ilk hafta tanışmak için öncelikle sözlü tanıtım yapma önerisi getirdim herkes önce kendini tanıttı daha sonra herkes kendine yaka kağıdı hazırlayıp göğsüne iliştirdi(amacım tamamen isimleri öğrenmekti birine adıyla hitap edebilmek çoook çoook önemli özellikle bıdıklar açısından:D)sonra ortak isteklerini sordum neleri isteriz neleri istemeyiz kendi kendilerine kurallarını oluşturdular bunu yapmaya yönlendirebildim onları çok mutluyum o yüzden:))ders sırasında da hemen hepsi katılım halindeler bu da iyiye işaret:))iki hafta daha birlikteyiz onlarla;aslında alıştım nasıl ayrılacağımı düşünüyorum....
tabii bu arada okul da tam gaz diyeceğim ama bugün bu dönemimin son günüydü önümüzdeki 2buçuk hafta hep sınav halindeyim.ama uzun zamandır çalışıyorum çoğu şeyi kolayladım sadece son hafta sınavları ve en ayrıntı noktalarım kaldı onları da hayırlısıyla hallederim diye umuyorum..
izmir'in meşhuuur havası da sağolsun hep yağmur yağmur ve yağmur(hatta şu an itibariyle dolu bile diyebilirim)...yağmurun sevimliliği benim için ilk 1 saattir sonrası bunaltır içimi karartır melankolik olurum ay hiç sevmem:)))güneş olacak şöyle bi kıpır kıpır rengarenk her yer(teorik olarak 3 ay kaldı):)))düşüncesi bile içimi açtı:)

yılbaşı yaklaşıyor ama bu sene sanırım sınav stresinden günde 3 saat uykuya talim etmekten yılbaşı havasına giremedim üstüne de AŞK'la yaptığımız planın bozulması bütün hayallerin suya düşmesi,özlem hiç dinmeyen...
ama bu sefer de süprizim var kardeşime:))şimdi şöyle oluyor ki ayın 23ü oğuz'un doğum günü yılbaşını da dedemlerde geçirecek bende ona tamamen süpriz yapıp bursaya gideceğim ve hem doğum gününü böyle kutlamış olacağım hem de yılbaşında benimle olacak annemlerden ayrı ilk yılbaşını geçirecek çünkü o yüzden morali bozuktu ama şimdi çok şaşıracak:))uygun bi hediye arayışındayım şu aralar bakalım en beklenmedik anda denk gelir belki:)))
işte havadisler şimdilik bunlar kitaplar üstüme üstüme gelmeden ben onlara doğru yol alsam iyi olcak..
HAMİŞ:ozanla nostajiye olan tutkumuz sürekli artıyor:)))
hiç bu çağa ait hissedemedik ki kendimizi en başından beri..herşeyin daha zevkli daha ince daha kibar olduğu dönemler,benim deyimimle 'dantel dönemler'de yaşamalıydık:)))ama alternatif çözüm her zaman için var; geçmişe gidemiyorsan onu bu güne getir:))))sevdik bunu çok:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)