20 Temmuz 2010 Salı

OKUDUM SEVEMEDİM: SEVDALİNKA(1 Temmuz)

Ayşe Kulin-SEVDALİNKA

Nasıl da umutla başladığım bir kitaptı belki bu sefer beni hayal kırıklığına uğratmaz Ayşe Kulin diye....Nafile yine aynı yine aynı.Hep bu tema:Evli kadınların aşık olabilme ve sonra ikisini birden idare edebilme hakkı!Üstelik bu iki taraftan da geçememe durumunu (ne alakaysa) 'GÜÇ' 'GÜÇLÜ KADIN OLMA' olarak görme,gösterme..Nedir yani bu???Olmaz demem; her şey insanlar için ama buna güç müç değil dense dense 'ne yardan ne serden geçme'(o da en kibar yakıştırma olarak) denir.CESARETSİZLİK, BASİTLİK bir nevi de ÇIKARCILIK.
Üstelik bu temanın kitapda öykülendirilmeye çalışılan BOŞNAK KATLİAMI'nın bile zaman zaman önüne geçmesi....

Ayşe Kulin bitmiştir benim için..
Ha Ayşe Kulin benim gözümde bittiği için edebiyatı bırakır mı bilemem, kendi tercihi bi yerde:)).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)