23 Temmuz 2010 Cuma

ziyaret vakti..

Çok zaman geçti üzerinden,geleceğim dedim gidemedim,yapamadım işte..Beni görünce daha kötü oluyor gibi düşündüm kendimce.Ekim,kasım,aralık,ocak......geçti aylar temmuzu da devirmek üzereyiz.Artık zamanıdır diyorum/diyoruz zaten bizi beklemiş hep..

Kimden mi bahsediyorum;Burcumuzun annesi Güler Teyze..
Gidemedim,Gidemedik işte..Bir kere kararlıydım gitmeye yarı yoldan geri döndüm boğazım düğümlü..En başta hep gittiğimde 'kızıma sarılamıyorum sana sarılayıp'deyip fenalaştıkça zarar verdiğimi düşündüm ona, acısını tazelediğimi düşündüm..Bu acı hep taze kalacak ama onu da fark ettim sonra.
Bugün gideceğiz Esin ve Neşe'yle birlikte..
İçim yanıyor işte ne yapayım;boğazım yine düğüm düğüm gözlerim dolu dolu..

burcu;özlüyoruz biz seni hep..Ama sen rahat uyu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)