27 Temmuz 2010 Salı

ooooyyy oy!

Demiştim ben ama 'Yolculuğum Geldi' diye:)))Bursa'ya geldim ama fazla bir yerlere uzaklaşamadım..Dedem yine formunda Allahımmmmm kanser edecek beni 7/24 manasız soruları sorup duruyor hayır kendimden geçtim onun beynine vallahi yazık oluyor;sürekli kur kur düşün düşün oy!

Dün akşam geldim 9a doğru ama açlıktan ölüyorum yaşamdaki tek amacım o an yemek yemek ve ve ve ağzıma 20 dilim patlıcan kızartmasını nasıl sığdırabilirim diye düşünürken ve sığdırmaya çalışırken dedemin bana sorduğu en manalı soru şu ki:
-Geldiğin belediye otobüsünde ayakta insan var mıydı??
Çılgınca bir hızla patlıcanları mideye indirmeye çalışan bir Tuğçe ise sorunun manasızlığından beyni dönmüş ağzının dolu olduğunu bile unutmuş:
-Ha?Hı?Ho?
-Otobüs diyorum,ayakta insan var mıydı??
-Yooooktu.....

Ya ayakta insan olsa napacaksın yer mi vereceksin ne yani bu oyyy içime darallar bastı yeminle!!!Hayır bi de düşününce çok komik şeyler bunlar:))Ama dedem işte hala öğrenemedi benim yanıma aç olduğum vakitlerde yaklaşılmaması gerektiğini:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yepyeni bir yorum!sevgiler:)

(yorum yanıtları için aşağıdaki''e-posta yoluyla abone ol'' kısayolunu tıklayabilirsiniz)